Followers

Thursday, August 11, 2011

Macam Mana Ni...

Esok saya mungkin akan diselia, mungkin juga tidak. Boleh jadi 'diserbu' begitu saja. Sekarang dah pukul 9 malam, saya masih kekeringan idea untuk memikirkan aktiviti yang sesuai untuk subjek Pendidikan Jasmani esok. Macam mana ni.... T_T

Cari-cari idea di Google, masuk pula ke blog ini. Blog ni memang bagus untuk kita bakal guru Malaysia yang ambil subjek Pendidikan Jasmani. Saya major Sains Sosial, tapi elektif Pendidikan Jasmani. Jadi, saya ni boleh dikatakan Super Cikgu, bakal mengajar Kajian Tempatan, Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan, Pendidikan Jasmani & Kesihatan dan Bahasa Melayu kelak. Tapi orang kata, kalau dah keluar jadi cikgu kelak, tak semestinya ajar subjek yang kita dalami semasa di maktab. Jadi, guru sememangnya super. Haha..

Mahu sambung cari idea. Kalau boleh, tak mahu tidur lewat macam biasa. Tidur sebelum pukul 12. Wow... Super cikgu, boleh siapkan RPH dan ABM sekaligus dalam masa 3 jam ni. Jangan lupa, pakaian masih bertimbun dalam 2 baldi. Siapa nak tolong basuh???

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^