Followers

Tuesday, January 17, 2012

Hanya Kerana~

Sudah lebih sebulan memendam rasa tidak meluangkan masa untuk menulis di ruangan blog kesayangan saya ini. Dua bulan agaknya. Kini kembali lagi dengan semangat baru untuk meluangkan lebih banyak masa di sini, memandangkan saya sudah beli laptop baru. Hehe.. Laptop lama kesayangan saya tu dah rosak dua minggu yang lepas. Entah apa masalahnya, laptop tersebut tidak mahu menerima masuk pendrive dan kabel printer yang dicucuk padanya. Memang rasa pilu apabila saya memikirkannya kerana sudah terlalu lama laptop tersebut setia di sisi saya. Dah lima tahun, tiba-tiba saja membuat masalah. Datangnya tugasan tanpa henti, saya nekad untuk membeli laptop baru, jenama Lenovo. Untuk orang yang sedang menggunakan perkhidmatan Lenovo sekarang, bagus tak laptop ni? Saya harap saya tak menyesal membelinya dengan harga yang sangat berpatutan.^_^

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^