Followers

Wednesday, June 27, 2012

Penyelesaian Terbaik Ialah...?


Dalam kesibukan menyelesaikan tugasan yang bertimbun, saya akan mengabaikan makan malam. Apabila perut dah terabai, maka ia pun berbunyi-bunyi meminta makanan pada lewat malam sebegini. Otak mula gagal untuk berfungsi dengan baik, mata mulai rasa kabur. Maka, saya pun mula memikirkan jalan penyelesaiannya.

  1. Makan. Tapi saya tak nak makan lagi kerana saya dah berus gigi. Kalau saya makan, saya terpaksa berus gigi. Malasnya..
  2. Biarkan saja perut ni. Saya pernah mengalami gastrik yang teruk sampai muntah-muntah. Jadi, jangan cari masalah okey..
  3. Tidur. Ya, tidur. Kalau tidur, takkan terasa lapar tu. Tangguhkan penyiapan kerja. Maka, saya simpan segala dokumen dalam beg dan… TIDUR.
 

Agaknya itulah penyelesaian terbaik.=D
Selamat malam!^_~

._.

2 comments:

  1. dah kne gastrik..
    bahaya tu..
    kne mkan..
    atau paling kurng minum susu..
    nnt asid dlm perut mkin byk..

    ReplyDelete
  2. A'a..
    Selalunya kalau saya tak makan malam memang akan minum susu..
    Ataupun tidur awal..
    tapi kebelakangan ni banyak keja..
    Huhu...

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^