Followers

Sunday, November 10, 2013

Anak-anak di Rumah

Salam sejahtera dan selamat pagi..

Pagi ini saya tiba-tiba saja merindukan kucing saya di rumah. Lebih-lebih lagi apabila mak saya kirim gambar kucing melalui MMS. Membuatkan saya tak sabar-sabar nak balik kampung. Tapi, sedih.. Saya tak dapat terus pulang ke kampung sebermulanya cuti nanti kerana saya pergi berkursus di Miri pula. Isk isk..

Jadi, anak-anakku di rumah, jangan nakal-nakal ya.. Tunggu mama pulang, mama akan 'dera' mu habis-habisan! Hihi..

Yang pakai stoking tu bernama Toran manakala yang berwarna hitam bernama Tiket. Kedua-duanya jantan tetapi Si Tiker mempunyai tabiat yang pelik. Toran pula biarkan saja, abang yang baik katakan.. Haha..

Berkira-kira nak beli smartphone baru? Mari kita lihat smartphone baru keluaran Sony dulu.. :)
 
http://www.xperiencez1.com/
Klik gambar untuk ke laman Sony
 ._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^