Followers

Wednesday, July 22, 2009

Aku 'merajinkan' diri...

Hari ni, agak boring juga, sebab xda kelas, cuma kelas En.Mazlan je.. Belajar lagi Geografi yang telah saya tinggalkan selepas beberapa tahun. Semasa tingkatan 3 dulu pun, result PMR bagi subjek Geo.x seberapa. Dapat gred B je..huhuhu... X sangka pula masuk maktab ni, ambik lagi subjek tersebut. Ok lah juga, x susah sangat.

Pagi, xda kelas. Saya mengambil kesempatan untuk pergi ke Pejabat pos untuk membayar bil telefon. Sekejap je.. kat pejabat pos tu, abang angkat saya, abg Wan panggil saya supaya ke luar sekejap. Nak tunjuk benda yang menarik katanya... Rupa-rupanya dia nak tunjukkan kucing dan anak2nya kat luar pejabat pos. Comel.....>< onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIyguvilYiFkvOoIheoplDqBrKhY5Er5nBEFWwAWoNPvf6YlJdl3fZDT5Lg0xGWD4JenlV22S3rJ9B4EFVQZiODROiCQkXMll3NZQP9EKlfSDpeTpy9x_7tp_L_zvAS8yHN-710IvLI41g/s1600-h/22072009327.jpg">
Time kat kelas tadi, group kami ada buat pembentangan. Saya malas pula nak bangun, xtau nak cakap apa,lagipun masih batuk2 lagi. hehehehe... (bnyk alasan!) Apa-apapun, saya masukkan gambar geng2 yang buat pembentangan tu lah, sebagai tanda penghargaan. hehe..
Yang pakai topeng tu, Aboi namanya. Dia tu pelik sikit. Hohoho... Tapi dia baiklah... ops, musim H1N1, mestilah pakai topeng muka.... Paling kiri tu, nama glamernya Lily, Lala, Aboi, Cecey dan Fairol. Tadi mereka bentang pasal cabang2 dalam Geografi serta kemahiran2 dalam Geo. Hmmm....


No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^