Followers

Wednesday, June 9, 2010

Kesian Anjing Itu...

Hari ni saya ke pasar Bau menemani mom saya. Dia ke SMK Bau untuk menjalani ujian PTK. Sementara menunggu, saya jalan-jalan di sekitar pasar Bau. Sampai di suatu kedai jual barangan rumah (plastic ware kot...) saya ternampak seekor anjing tengah tidur. Pada mulanya saya tak peduli sangat, tapi saya menyedari yang ada sesuatu yang agak pelik.



Saya pun mendekatinya, tapi taklah dekat sangat. Takut anjing itu tiba-tiba bangun dan menyerang saya. Saya ni, paling takut apabila si anjing itu menderam dan menyalak. Dah la anjing tu besar. Tapi disebabkan rasa ingin tahu, saya mengambil sedikit risiko memandangkan anjing itu tengah tidur.. Saya mendekatkan handphone untuk mengambil gambarnya.. Maklumlah zoom in pun tak seberapa jelas..



Sah!! Ada sesuatu yang lain pada anjing tu. Pada masa ini, saya mula senyum sorang-sorang. Kalau ada teman, tentu saya dah ketawa. Tapi masa tu saya tahan je, takut kena tangkap sebab disangka gila pula! Hehe... Alamak! Anjing tu dah bangun, tapi cuma angkat mukanya saja. Mungkin terkejut dengar suara saya kot. Lekas-lekas saya ambil gambarnya. Menarik sungguh!



OO tedah. Siapa la yang sanggup menganiaya anjing ini. Kesian sungguh! Tapi luculah juga! Hehehehe...

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^