Followers

Saturday, May 21, 2011

EDU 3106

19 Mei sudah berlalu, begitu juga peperiksaan bagi subjek EDU3106 - Budaya dan Pembelajaran. Soalan-soalan yang dikemukakan, memang boleh tahan. Ada juga soalan yang dikemukakan berbentuk pengetahuan am. Contohnya, 'apakah contoh program bagi pelajar berpendidikan khas?' Dah la 5 markah. Jawapan-jawapan saya ialah :
  1. Program Sukan (sepatutnya saya letak paralimpik.T_T)
  2. Kemahiran kraftangan
  3. Program kebudayaan (Entah betul entah tidak.)
  4. Program pendidikan khas (Kononnya ikut soalan)
  5. Program kemahiran sara diri contohnya melukis dan mengurut (Huahaha)

Pengajarannya, kita mesti peka dengan keadaan sekeliling. Kita bukan hanya perlu tahu aktiviti berkenaan orang biasa, kita juga harus tahu aktiviti yang dilakukan oleh orang kurang upaya.... Apapun, saya harap saya lulus dengan cemerlang dalam peperiksaan ini. Doakan yang terbaik buat diri saya. Good luck buat rakan-rakan yang lain!=)

1 comment:

  1. Sekarang tengah exam ye Liya... Good luck tau..
    Dulu, masa kitorang belajar Budaya dan Pembelajaran... sangat2 lah tak faham subjek ni.. Kitorang kat 1st batch, langsung takde rujukan... Lecturer pun blur2 je.... hihi...

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^