Followers

Thursday, October 13, 2011

Sudah Ada Penyelesaiannya! ^_^

Gara-gara tidak berpuas hati dengan 'Aw, snap!' itu tadi, saya mengGoogle dan taip 'How to fix aw snap'. Saya mencuba langkah penyelesaian yang pertama dulu, tapi saya tak memahami sangat penerangan orang yang saya nak rujuk tu. Lagipun, web tu menjadi aw snap pula.

Tidak berputus asa, saya buka lagi web yang lain. Saya jumpa web INI. Saya mencuba langkah-langkah yang diterangkan, dan cuba membuka web yang kerap berlaku aw snap terutamanya Harian Metro. Tiada masalah!^_^

Bolehlah cuba langkah-langkah di bawah ini.=)

1. Tekan right click pada Google shortcut, dan tekan properties.



2. Pergi ke Target : C:\Users\SkyLiYa\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe dan jarakkan/ tekan 1 kali tab selepas chrome.exe.



3. Copy (–no-sandbox) dan paste di hujung chrome.exe. Ia akan menjadi \Chrome\Application\chrome.exe –no-sandbox.


4. Tekan Apply dan OK. Cuba buka web yang kerap aw snap tu. Semoga berjaya.^___^


._.

2 comments:

  1. Beruntungnya...^^
    Saya ingat dah selesai, tapi tadi muncul lagi snap tu.
    Apahal agaknya ek??

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^