Followers

Wednesday, October 5, 2011

Tak Terduga...=(

Semua tahu saya suka kucing, saya sayang kucing. Apabila nampak kucing cantik, sahabat akan memberitahu saya, menceritakan ciri-ciri kecantikan kucing tersebut. Saya teruja mendengarnya.

Di Blok B (asrama lelaki), ada seekor kucing. Kalau dilihat dari gambarnya, dia sangat kacak. Badannya segak, sempurna. Ekornya panjang, bulunya begitu lembut. Matanya bulat, dia juga pandai menghias diri dengan celak di matanya yang cukup elok.

Seorang teman mengambil gambar kucing tersebut dan menunjukkannya pada saya. Saya suka sangat dengan kucing ni, sampaikan saya sempat berpesan, 

"Lain kali, kalau saya ada limpas Blok B, bawa kucing tu turun ya!"

Tapi hasrat saya tak pernah kesampaian. Hari ini kucing tersebut mati di atas jalan. Jalan di depan asrama Blok B. Seorang teman sudah pun mengebumikan kucing tersebut. Selesai sahaja urusan tersebut, teman memberitahu saya melalui SMS.

Macam tak percaya. Sebak juga, walaupun tak pernah ketemu. Akhirnya saya luahkan kesedihan saya ini di sini. Sayang, elok-elok saja kucing tu, sempurna. Tapi umurnya tak panjang. Sedih. T_T









._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^