Followers

Tuesday, February 14, 2012

Sahabat Yang Disayangi...

Bangun tadi, saya teringatkan perkara semalam. Serba-salah ada, geli hati pun ada. Gara-gara Facebook, seorang sahabat yang saya sayangi telah menghubungi saya. Berlaku salah faham apabila seorang lagi sahabat meletakkan kata-kata yang menyebabkan dia terasa. Malah, kebetulan pula perkara yang membuatkan dia terasa itu melibatkan saya.

Semasa saya dihubungi, saya memang tidak tahu apa-apa langsung. Saya terkejut dengan perkara tersebut. Siasat punya siasat, rupa-rupanya hanya salah faham. Sahabat yang meletakkan kata-kata tersebut bukanlah tujukan kepadanya. Begitu kebetulan, sememangnya kebetulan. Saya berusaha menjelaskan perkara sebenar kepadanya, selagi dia tak percaya selagi itulah saya berusaha. Demi hubungan kami berdua. Saya harap tiada lagi salah faham. 

Pengajarannya, jangan terlalu mudah terasa dengan apa yang dikatakan di Facebook. Selagi kita tak salah, jangan risau ya.. Saya sayang kamu.(-.-)

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^