Followers

Sunday, April 22, 2012

Ingin Nak Pergi Ke Zoo~

Semasa menonton Kdrama Boys Over Flower ni, ada bahagian di mana Gu Jun Pyo dan Geum Jan Di dating di zoo bersama seorang budak yang Geum Jan Di kena jaga. Kerja sampingan agaknya, sebagai babysitter. Apabila melihat haiwan-haiwan yang dipaparkan, saya teringin nak pergi ke zoo melihat haiwan-haiwan tersebut.Sebelum ini, saya dah pernah melawat Semenggoh Wildlife Centre dan Matang Wildlife Centre. Pengalaman tersebut memang membuatkan saya teruja kerana saya suka melihat telatah haiwan-haiwan liar di situ. Tapi di Semenggoh, ada juga orang utan yang jinak dan boleh dipegang.=)

Cuma, tempat-tempat yang saya dah lawati tersebut tidak terdapat haiwan-haiwan liar seperti dalam Kdrama di bawah :

Jun Pyo sedang menunggu Jan Di

Bangau kah ni??

Jun Pyo yang cemburu kerana Jan Di asyik melayan budak tersebut.

Saya tak pernah melihat zirafah secara live!

Zirafah yang sedang makan besi penghadang tu comel sangat!>_<

Gembira!!
Ada tak meerkat di Malaysia??
Kalau saya dah kerja nanti, saya nak melancong ke Zoo Negara bersama keluarga saya. Tak pernah pergi sana. Hehe.. Sekian, terima kasih.

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^