Followers

Wednesday, April 25, 2012

Midin Masak Kari Lembu

Sebelum ni pun ada juga budak sekolah petik sayur midin dan bagi saya. Saya masak dengan kari lembu tin, sedap!^_^

Kali ini, saya nak kongsikan pengalaman saya masak midin dengan kari lembu tin serta nasi beras hitam. Simple tapi nyaman beb!

Ceraikan daun midin dari batangnya dulu..

Segar kan??

Jangan lupa sediakan kari lembu tin. Wee's ni jenama kegemaran saya.^^

Masak beras hitam dulu. Biar lebih air supaya ianya lembik ala-ala bubur. Tapi jangan lembik sangat!
Inilah midin masak kari lembu tin! Kalau nak tambah selera, boleh tambah minyak bijan.

Nyam, nyam, nyam!!!

Sebelum makan, jangan lupa....

Minuman yogurt! Saya suka jenama Bliss, tapi kali ini nak curang sekejap.=p

Terima kasih budak-budak SK Pati! Saya sayang kamu semua..=) 

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^