Followers

Wednesday, May 9, 2012

Beginilah Caranya (Shaheizy Sam & Yana Samsudin)

L
Aku tak bisa menyatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu

P
Aku percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

L : Tapi aku masih belum mengenalmu
P : Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

L
Aku tahu di mana nak cari cintamu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

P
Aku tahu
Kucuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

L : Begini caranya bagi diriku

P : Caranya bagi diriku

L : Tapi aku masih belum mengenalmu
P : Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

L
Aku tahu di mana nak cari cintamu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

P
Yang ku tahu
Kucuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan


L : Begini caranya bagi diriku

P : Caranya bagi diriku

P/S : Suka dengar lagu ni..
._. 

2 comments:

  1. sedap sorg dorg kan...tak sangka boleh nyanyi :)

    ReplyDelete
  2. Tu la, tak sangka.. Bakat tersembunyi katakan! Dah la lagunya best...:p

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^