Followers

Thursday, May 3, 2012

Pusat Jantung Hospital Umum Sarawak

Salam sejahtera dan selamat pagi...^___^

Pada 1 Mei yang lepas, saya keluar makan angin di sekitar Samarahan, Stutong dan One TJ BDC. Memang hasrat nak jalan-jalan, saya membawa kamera. Balik dari jalan-jalan ke Stutong dan One TJ BDC, saya dan sahabat masuk ke simpang Pusat Jantung Hospital Umum Sarawak di kawasan Samarahan. Pusat jantung ni mula beroperasi pada tahun lepas, dirasmikan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak.

Dah lama sebenarnya tempat ni muncul di kawasan ni. Sejak dari 2007 saya 'bermastautin' di Samarahan untuk belajar, memang saya tak kenal pun tempat ni. Nama asalnya ialah Sarawak International Medical Centre. Cantik juga tempat ni.=)






Nampak tak tulisan yang tertulis 'Sarawak International Medical Centre'?



Pintu keluar-masuk

Jalan keluar ke simpang

Papan tanda : Nama tempat ni masih belum diubah.=)


._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^