Followers

Wednesday, July 18, 2012

Dia Ni Kejam Sangat...=(

Maklumat ni saya dapat dari emel.. Habis saja membaca mengenainya, saya mengalirkan air mata.. Saya kesian sangat..;'(

Tengok ni.. Orang ni (layak ke dipanggil orang???) mengikat rantai ke leher anjing dan menyeretnya dalam kelajuan 50km/j. Kejadian ini berlaku di China.

Anjing tersebut dikatakan melolong, berteriak dan menangis. Tapi tak dihiraukan, malah orang tu meningkatkan kelajuan motosikal.

Melihat gambar ini, terus mengalir air mata... Kejam....=(

Anjing pun makhluk Tuhan tau.. Apalah salah anjing tu, sampaikan ianya diseksa sedemikian rupa.. Andai kata dia ada buat salah pun, apalah salahnya bunuh je biar mati terus. Jangan diseksa.. Kejam, memang sangat kejam!!!

._.

6 comments:

  1. bengong betul la apek ni...mendera menatang plak..cuba ganti dia jadi anjeng tu..haaaa baru tau camana rase

    ReplyDelete
  2. di china skrg mcm2, ade zombie la, ni sekse anjing pulok, aii xpham la . same2 sedey walaupn kite ditegah dr pelihara anjing kan. huuh., aii..

    ReplyDelete
  3. Encik Zaharin,
    semoga dia mendapat balasan yang setimpal..

    Erna EER,
    saya lain agama..
    hihi..

    ReplyDelete
  4. Uish apo la buruk sgt perangai apek tuh..

    Selamat berpuaso yer :-)

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^