Followers

Thursday, July 12, 2012

Gementar...

Selamat pagi dunia ~

Ingat nak lukis 'love' yang comel, tapi ni jadi macam muka Angry Bird pula!
Saya ingin berkongsi perasaan saya pada pagi ni. Entah kenapa saya berdebar semacam. Jantung saya berdetak dengan lebih kencang (sebut ikut gaya Dewa 19 - Sedang Ingin Bercinta), tiada mood sangat nak bersarapan.. Tapi memang berdebar-debarlah. Sekarang ni pun tengah berdebar-debar. Saya tak tahu kenapa.. Mungkin ada sesuatu yang berlaku nanti? Saya harap bukanlah sesuatu yang buruk. Doakan saya..=)

._.


4 comments:

  1. haha...aok ow. dah kdk angry bird mpuan dah ya. hehehehe. tp cute juak apa :P

    eh, sikda papa ya bah. maybe ktk terlebih kafien kot (mun tak da minum la) mek selalu gya. alhamdulillah...sikda benda buruk jd.

    boh di pikir glk k :)

    ReplyDelete
  2. mun tba2 ada org dtg meminang,
    br mok gementar nak??
    =D

    ReplyDelete
  3. tahniah cik liya..moga sampai ke pelamin ya...

    ReplyDelete
  4. oo..
    blm sampai masanya lg...
    msh jauh lg jinjang pelamin tu..=D

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^