Followers

Tuesday, July 3, 2012

Nak Ke Dijadikan Peliharaan?

Selamat petang semua..

Hari ini saya membuka e-mail, ada 630 mesej belum dibaca! Saya buka, belek.. Memang banyak la maklumat berguna. E-mail la salah satu sebabnya saya mempunyai keinginan untuk mencapai sesuatu. Apa dia? Biarlah rahsia. Suatu hari nanti saya akan beritahu.=)

Binatang peliharaan. Apabila memikirkan ular, saya rasa geli-geleman. Gambar ini saya dapat dari e-mail.

Comel ke ular ni? Tengok dari sudut ni, nampak comel pula. Hihi.. Tengok gambar yang lain pula.








Geli-geleman tau! Ngeee..... Kalau ternampak ular menyusuri jalan raya, memang saya langgar. Kejam kan? Huhu.. Tapi kalau kucing, saya akan brek, turunkan cermin dan panggil kucing tu. Hihi...=p

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^