Followers

Wednesday, July 18, 2012

Nasi Ayam Mak Entek..(^_^)

Salam sejahtera..

Semasa berblogwalking tadi kan, saya baca entri Kak Zie mengenai makanan yang dia idamkan. Maka, 'pengidaman' dia tu berjangkit pula pada saya. Adui...

Tapi kesiannya dia, sebab suaminya jauh dan menunggu hari Jumaat ni baru dapat ajak suami dia ke kedai makan yang dinyatakan tu.

Saya pula? Belum bersuami masih single-mingle, jadi saya pun pinjam la kereta rakan praktikum yang comel tu. Haha!

Apa yang saya idamkan pula? Ini dia nasi ayam mak entek yang terkenal di Warong 2000, Desa Ilmu, Samarahan. Sebelum ni pernah keluar di surat khabar Utusan Sarawak kalau tak silap.



Sedap tau ~~ Tapi makanan di Warong 2000 tu memang sedap-sedaplah.. Dengan nasi ayam penyetnya, mi sapinya, nasi campurnya dan lain-lain.. Harga pula berpatutan. Nasi ayam mak entek ni harganya RM6. Mahal, tapi berbaloi-baloi tau..

Dah habis makan dah. Jangan cemburu ya ~

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^