Followers

Thursday, August 2, 2012

Apabila Kesepian..

Salam sejahtera ~

Apabila duduk keseorangan menghadap laptop ni, saya rasa sunyi pula. Nak keluar jalan-jalan? Malasnya, rasa nak rehat saja dalam bilik. Mengurung diri, menonton Running Man dan blogwalking. Saya ni pendiam ke? Err... Tak okey.. Baru semalam pensyarah kata saya ni bukan seorang yang pendiam, juga bukan seorang yang banyak cakap. Bak kata orang, sedang-sedang la. Haha..

Sambil menghirup air asam jawa + madu + garam, sambil online, saya teringatkan si comel saya di rumah. Entah apa khabar dia agaknya. Setiap malam kalau mak saya telefon, saya akan bertanya si comel buat apa di rumah. Tapi mak jawab, budak tu tiada di rumah. Keluar malam katanya. Kami selalu kata si comel ni keluar 'mejeng'. Kalau bahasa Melayu Sarawak, pergi 'rami'. Kalau ikut konteks bahasa Melayu pula, keluar berhibur. Hehe..

Si comel saya tu, malam-malam memang dia suka keluar mejeng. Tapi kalau hujung minggu, dia duduk di rumah je. Kan ada saya di rumah.. Saya akan bersamanya setiap masa, dia juga suka bermanja dengan saya. Hihi! Masa si comel saya tu masih kecil dulu, dia suka sangat main dengan plastik! Sekarang... Mejeng je kerjanya. Dah besar dah si comel saya tu.. Ini dia si comel saya..=)

Topo sayang ~


._.

5 comments:

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^