Followers

Saturday, August 4, 2012

Belum Lagi Satu Muka Surat...

Saya dah T__T....




Saya tak balik kampung minggu ni kerana nak menyiapkan kerja kursus EDU3109 - Guru Dan Cabaran Semasa. Tapi lihatlah apa yang saya dah buat ni. Baru saja taip bahagian pengenalan, rasa nak baring pula. Malasnya.... 

Liya! Rajin sikit! Tahun depan dah nak kerja oi ~ ~

Agaknya, di manakah saya akan ditempatkan tahun depan? Sabah? Atau negeri sendiri? Atau Semenanjung? Saya terima saja di mana-mana, asalkan jangan dekat sangat dengan tempat sendiri. Nak juga merasa hidup di negeri orang. Huhu..

Fighting!!!

._.

1 comment:

  1. Liya knp perangai bdak2 skrng pelik2..
    atau sebab dieorg tak matang lg..
    lepas tu klau ap dieorg buat tu kita rasa x btul mcm mna nak tgur?..

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^