Followers

Tuesday, August 7, 2012

"Geng Skodeng Blog"


Salam sejahtera ~

Saya nak ikut peraduan ni sebab nak dapat hadiah dan tolong-menolong sesama rakan blogger. Manalah tau, nasib okey, boleh la terpilih kan.. Jom join!=)

Nak tahu macam mana nak menyertainya? Sila klik sini, lepas tu follow Encik Zaharin ni dan anda dah boleh join. Tak lupa nak beritahu, tak rugi nak follow Encik Zaharin ni, entri dia kadang-kadang lucu, kadang-kadang menyentuh hati. Hihi..

Selamat mencuba!^_^

._.

5 comments:

  1. From the same segmen, done follow U .
    http://asmarpunyablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. rajin ktk join. mek juak yg malas.

    ReplyDelete
  3. tok 1st time kmk join peraduan eh..
    hahaha!!!=p

    ReplyDelete
  4. Salam kenalan..

    Cepat! ajak kengkawan cukupkan 100 orang untuk MYideakini umumkan kelayakan hadiah penghargaan.. :-)

    http://www.myideakini.com/2012/07/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^