Followers

Thursday, August 9, 2012

Topspot Kuching, Sarawak

Selamat pagi ~

Ibarat burung yang baru saja keluar dari sangkarnya, saya teruja untuk ke Kuching semalam. Kami pergi ke Topspot!^__^



 
Saya pergi dengan mereka ni.. 2 orang lelaki tu, jadi pemandu dan penunjuk jalan. Huahahaha!!!=p
Kami sampai sini pukul 6 macam tu. Masih lengang lagi.
Antara kedai makanan yang ada.

Beberapa hari dah tak jumpa nasi..=p
Saya order carrot juice! Kurang ais yea..
Sotong masak entah apa. Sedap....

Ambal masak halia!^__^
Udang galah
Masa dah berbuka puasa, kawasan ni memang dah penuh dan riuh-rendah!=)
Jumlah semuanya, RM69 termasuk kerang. Saya lupa nak ambil gambar kerang.. Haha!=p
Semua habis kecuali.... Nasi saya! Waaa....
Ikan segar ~
Sayur-sayuran. Tapi malam ni saya jadi karnivor sebab 2 orang kawan tak suka makan sayur.
Boleh pilih sendiri..=)

Help! Help! Help!

Lepas makan, singgah sini untuk..
Menunaikan kewajipan..=)

Saya duduk je.. Jangan nak mengada-ngada. Hahaha!!!
Snap! Pulang dengan rasa senang hati ~

Balik dari situ, kami singgah jalan-jalan di Spring. Makan aiskrim pula. Pukul 9 macam tu, baru kami balik ke asrama. Akhirnya, burung kembali semula ke sangkarnya. Jangan ketawa pula, sebab sangkarnya itu sangkar emas ~
._.

10 comments:

  1. best, sedap & harga pown berpatutan !

    ReplyDelete
  2. eer pnh g dgn kengkawan =) mmg bez kt sane. =)) hu

    wahh sangkar mas ea? hee

    ReplyDelete
  3. balit ke sangkar eh hihi..

    carik ktk tajuk "cara mengatasi serangan malware"

    semoga bermanfaat ^^

    ReplyDelete
  4. kesuma angsana,
    Ya, memang berpatutan.. Kami 4 orang, jadi bajte cuma RM20 je seorang..=)

    dkna abza,
    memang sedap tau..
    hihihi...
    licin semuanya..=p

    erna eer,
    best kan..
    pergilah lg..=)
    yup, sangkar emas..
    sebab jarang keluar enjoy dgn kwn2..
    hee..

    ReplyDelete
  5. mad,
    yep, balit ke sangkar.
    hahah!!=p
    pastok mek cari ek..=)

    ReplyDelete
  6. That's classic, out of hundreds of people doing iftar, the musolla still empty. Only handful praying there.

    Oh sorry, this is kuching. Not KL.

    ReplyDelete
  7. mek baru ari marek sungkey di cya. hehehe.

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^