Followers

Tuesday, September 25, 2012

Seminar Penyelidikan Tindakan 2012


Selamat pagi ya!^__^
 
Lama dah tak kemaskini blog tercinta ni. Sibuk sangat. Minggu ini sibuk pula dengan Seminar Penyelidikan Tindakan, saya ditugaskan untuk menyediakan buku program untuk tujuan majlis perasmian esok. Nak tengok contoh muka depan buku program yang saya dah buat? Biasa-biasa saja~


Oh ya! Apa dia Seminar Penyelidikan Tindakan ni? 


Seminar Penyelidikan Tindakan ini membolehkan peserta berkongsi kemahiran dan pengalaman dalam merancang dan melaksanakan penyelidikan tindakan.

Kami akan membentangkan hasil laporan penyelidikan tindakan kami dan akan dinilai oleh dua orang panel. Giliran saya, esok! Doakan semoga saya berjaya ya...^_^

 Okey, saya nak bersiap dulu. Semoga hari ini merupakan hari yang indah untuk kita semua!


._.

4 comments:

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^