Followers

Friday, September 7, 2012

Tata, Oku Pari Kupuo..^__^


Selamat petang!

Minggu lepas saya tak balik, jadi hari ini merupakan hari yang sangat membahagiakan saya - balik kampung! Kalau balik kampung, dapatlah berjumpa keluarga, makan minum terjaga dan yang paling penting, dapat berjumpa dengan anak-anak tersayang!!!>_<

Jom lihat anak-anak saya yang comel ni. Lama dah tak jumpa mereka tau.. Tapi saya yakin, nenek dan mak cik mereka akan jaga mereka dengan baik. Haha!

Nampak tak si Oren ni? Dia dah tua dah..

Ini gambar Topo sayang semasa dia masih kecil.. Comel tau!!!>_<

Sekarang dah sebesar ni! Malah sangat gemuk!

Si Topang yang suka berfoya-foya kebelakangan ni....

Di bawah ni pula gambar nenek dan mak cik mereka yang penyayang. Datuk mereka pula, asyik dengan kerja, kerja dan kerja. Jadi, tak dapat diharap sangat untuk menjaga mereka. Tapi jangan hairan, mereka amat manja dengan datuk mereka tu!


Oh ya, tajuk di atas pula bermaksud "Tata, saya balik kampung.." Hehe.. Saya kemas barang dulu, bawa balik juga artikel untuk Kajian Tindakan tu. Minggu depan pula pembentangan..T__T

Tata.. Doakan keselamatan saya dan adik lelaki saya.. Kami balik sama nanti.. Untuk pengetahuan semua, adik lelaki saya tu di UiTM, Samarahan. Jadi, tak jauhlah jarak kami. Hehe..^_^


._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^