Followers

Thursday, October 4, 2012

DiSiniBermula - Sayang...

Salam sejahtera~~

Malam Jumaat kan? Duduk elok-elok dalam rumah ye... Ngeeee...... Sebenarnya, saya ingin meluahkan apa yang tersimpan di hati ni.. Sedih rasa hati tau... 

Untuk pengetahuan semua, saya ada follow blog ini : disinibermula.blogspot dan memang menarik la maklumat yang diberikan.. Sayangnya, cuba tengok gambar di bawah :


Saya tak dapat la nak 'like' guna Facebook... Facebook yang ada untuk kegunaan kelas saja, saya tak boleh guna suka-suka.. Huhu.. Mana dia petak 'tutup/ close' benda ni ek? Saya memang suka la baca blog ni... Sayang kan...T_T

._.

11 comments:

  1. Hehehe sy pon suka gak tp terpaksa baca dari belakang benda yang keluar tu... Hahaha

    ReplyDelete
  2. hee~samalah..saya pun tak jumpa tempat nak tutup..btw,ada je cursor kat blog saya tu..saya view ada je..

    ReplyDelete
  3. tag untuk awak ^^

    http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/10/first-giveaway-by-fatin-najwa.html

    ReplyDelete
  4. hahah betul tu..
    ak ni lgsong tak guna FB ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... sama la.. nama je ada fb, tp kalau disuruh buka je saya buka.ada pengumuman ka..=p

      Delete
  5. hee~silap ejaan..terima kasih sebab betulkan..saya pun tak perasan..hoho..

    ReplyDelete
  6. sory lambat tau tentang perkara nie..sebenarnya perkataan support us tu close buttonnya..tp sekarang sy dah tukar dah...sy dah letak close here kat box tu..rajin2 lah mengunjungi blog sy ehh..terima kasih..

    http://di-sini-bermula.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Anonymous

      Thanks ya..
      saya memang rajin berkunjung, cuma jarang nak komen..
      hihi..

      Delete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^