Followers

Thursday, October 18, 2012

Kepalaku Benjol...T_T

Salam tengah hari..

Rasanya inilah balasannya kerana menghalau kucing!!T__T

Sebenarnya saya tinggal di rumah mak cik ni. Mak cik dengan pak cik pergi kerja, saya pula duduk berseorangan di rumah. Waktu tengah hari, kelaparan. Jadi, saya masak la.. Selepas masak dan makan tu, saya memberi kucing dan anjing makan. Tragedi berlaku ketika ini la...

Mak cik saya ada 4 ekor kucing. Semuanya jantan. Comel~~ Sayang tak bawa kamera. Hehe.. Saya memang duduk memerhatikan mereka makan. Aman saja. Selepas mereka makan tu, mereka nak masuk ke dalam rumah pula. Ini bukannya rumah saya, jadi saya tak berani nak bagi mereka masuk. 

Saya angkat la yang seekor yang agak degil tu sambil berkata "Jangan masuk ya... Keluar la cari teman wanita. Jangan asyik nak duduk di rumah je.."

Kan saya angkat kucing tu.. Mestilah saya duduk... Ketika nak bangun tu...

"Dokkkk!!!" (Sound effect kepala terhantuk)

Kepala terhantuk kena bucu almari.... Nyam.... Sedap....

Sekarang ni.... Benjol.... Dahiku yang luas ni benjol....=(

._.

10 comments:

  1. Kesian....Must be painful.

    Take care yourself.

    Good luck in your final exam. Ask for posting in Semenanjung if you really want to. Good to travel while you're still young. It can broaden your horizon and change your view.

    Can't comment much. My phone wire was gnawled by foxes the other night. A family of 4 foxes, a mother and cubs.

    P/S Every pain lessen your sins. Sakit menghapuskan dosa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. fox??
      encik azlan tinggal di mana?
      di sana ada musang ke?
      ya, betul tu kan..
      sakit menghapuskan dosa..=)

      Delete
  2. selamat malam cikgu , hehe .. baca ktk entri tok cikgu - http://www.akumad.com/2012/10/akibat-menghalau-kucing.html - hehehe . jangan marah aa , guwau jer XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. xda la kmk marah....=D
      best best, like it..>_<

      Delete

  3. Herma,
    Gosok2 dgn minyak penawar benjol baiklah nanti,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada ke minyak penawar benjol?
      sampai sekarang masih terasa sakitnya eh..

      Delete
  4. hehehe...nyau ya sumpah ktk lah ya :P

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^