Followers

Tuesday, October 16, 2012

Luahan Hati Saya...

Ku terjaga
Dari mimpi lena
Sedar pipi dibasahi
Tangisku sendiri

Merintih perasaan ini

Tiada kata mampu diungkap
Tiada yang mengerti


Macam pernah baca/ dengar kan bait lagu ni? Inilah 'cebisan' lagu Pelangi Senja yang dinyanyikan oleh Stacy. Lagunya mencengkam jiwa, mantap habis! Apabila saya menghayati liriknya, saya lebih tertarik dengan dua rangkap liriknya seperti di atas ni..

Rasa sedih pula apabila melayan perasaan ini. Rasa terpenjara, rasa berat di dada. Pernah tak anda bangun dari tidur dan menangis keseorangan kerana memikirkan sesuatu perkara? Terasa beratnya beban.. Ataupun insaf apabila teringatkan segala kekhilafan kita? 

Terasa berat beban kerana tiada tempat mengadu? Tiada tempat meluahkan perasaan? Tak tertanggung rasanya.. Sampai bila? Tapi saya yakin Tuhan mendengar doa kita dan memakbulkannya sekiranya kita ikhlas meminta dari-Nya.. Saya yakin itu..

Selamat pagi!^_^

 

#Rasa nak cuba Broadband Digi pula, macam best je! Klik!

._.

6 comments:

  1. laju x line broadband digi cikgu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa pinjam brodband kawan dulu, boleh tahan..=)

      Delete
  2. Mieya pon suka sangat lagu stacy yg tu. Penuh dengan makna tersirat

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. I hope you feel better

    Got my earlier msg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah, tapi saya tak publish..
      thank you very much mr.azlan kerana memahami saya..=)

      Delete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^