Followers

Thursday, November 1, 2012

Saya Nak Kongsi Nota PSS3114..

...(sambungan daripada tajuk di atas) yang saya buat sendiri! Haha...=p

Selamat petang ya.. Kepada mereka yang mengambil opsyen PISMP 1109 Pengajian Sosial dan bakal menduduki peperiksaan bagi subjek PSS3114 Wacana dan Masyarakat ni, jom la kita baca nota yang saya buat ni.. Walaupun macam pelik je, tapi semoga bermanfaat kepada kita semua..=)









Nota ni, baru je Bab 7 - Wacana dan Isu-isu Kemasyarakatan dan Cadangan Penyelesaian, belum lagi bab lain. Adeih... Oh ya, sumber maklumat untuk saya buat nota ni, daripada pelbagai sumber.. Terima kasih kepada sumber-sumber tersebut..=)

#Sesiapa ada soalan spot tak?? Help, help, help!!!

._.

3 comments:

  1. terima kasih atas perkongsian nota... moga ada yg mendapat manfaatnya... btw done follow u dear - Noob

    ReplyDelete
  2. nak tanya tjk action research

    ReplyDelete
    Replies
    1. tajuk ar saya simple saja.. :)
      Meningkatkan Kemahiran Murid Dalam Membanding-Bezakan Tanah Tinggi Dan Tanah Pamah Dengan
      Menggunakan “Peta Minda Berwarna”

      Delete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^