Followers

Wednesday, August 12, 2009

12 Ogos 2009

Pagi yang sejuk ini...ehem2...Sejuklah,sampaikan masa mandi tadi pun terketar-ketar. Roommate pula lebih bernasib baik, dia tak perlu bangun awal untuk mandi. Kelas dia pukul 11. Huhu... Saya datang awal ke kelas pun, bukannya ada lectuter masuk pun. Huhu.. Dahlah x bawa charger laptop. Kalo betri weak, susahlah.,

Hari Jumaat yang lepas saya keluar ke Kuching (G Saberkas je) untuk melepaskan gian karoke. Seronok juga menyanyi walaupun tekak sakit dan batuk-batuk. Si Jai yang comel tu bukan main lagi nyanyi lagu baru. Mentang2lah cun2 hari tu Sing Song Enterprise keluarkan lagu baru. Saya pula, nyanyi lagu yang biasa jelah,tak tau sangat lagu baru. Kami berempat yang keluar hari tu, saya, Rachel, Jai dan Roy (budak Pusak). Seronoknya dapat karoke! Kami plan nak pergi lagi hari Jumaat ni, itupun kalo cuaca baik. Lagipun mereka sudi share minyak kereta terutama Si Roy yang sentiasa lodet tu. Hehe..

Pas karoke kat Saberkas (saya spend Rm5 for 5 songs..Only...Only..??)kami trus g Boulevard. Seperti biasa, Roy sebagai penunjuk jalan. Saya tak tau jalan bah. Saya tau drive je. Hehe... Kami makan dulu, dan saya memilih mi mushroom kat ntah kedai gerai apa, lupa juga. Tapi memang sedap! Lapar kot,sebab tu jadi sedap. Si Jai pula lawa, mulanya bukan main lagi ikut kami, pastu kononnya nak ikut kawan dia pergi food fair kat pasar Kuching kot. Lawa, xnak makan dengan kami... Huhu.. Pas makan, shopping2 pula. Saya jalan dengan Rachel, Roy jalan dengan kawannya ntah dari mana. Serian kot. Hehe... Comel jugalah kawan dia tu. Saya dan Rachel sempat makan aiskrim..Lama dah saya tak makan aiskrim, nyum3!!

Dah bosan shopping (Beli hadiah birthday utk Lily comel tu..Birthday dia pada 13 Ogos1989)saya lepak dengan Roy dan kawan dia...sapa nama dia? A'a,,Jai jugak. Bertuahnya saya, Roy belanja saya makan aiskrim. Makan aiskrim lagi! Xpa, sekali-sekala...HIhi.... TQ Roy! Kalo saya rasa saya ni rajin, saya belanja kamu lagi. Hehehehehehe....;p


1 comment:

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^