Followers

Monday, December 21, 2009

Oh Tidak!!! Pencuci Muka Juga...???

Tengah belek-belek blog kegemaran saya tadi (Beautiful Nara), saya terjumpa artikel yang mampu membuatkan hati saya tak tenang. Berkenaan pencuci muka yang boleh menyebabkan kanser. Untuk jangka masa yang panjang la.. Tak taulah sahih ke,tidak, tapi saya ni merupakan pengguna setia pada satu produk kecantikan yang boleh tahan ke'popular'annya.. Nak buang, sayang pula,sebab kandungannya masih banyak. Tunggu habis nanti baru saya buang dan takkan guna lagi. Hehe.. Semaklah senarai produk yang saya 'copy n paste' dari blog kegemaran saya tu (tapi kebelakangan ini blog tu asyik kena block, maklumlah sy guna wireles saja,xda broadband) Mana tau kan, anda juga pengguna produk yang tersenarai di bawah ini :








No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^