Followers

Friday, April 9, 2010

Kisah Semalam

Semalam saya agak sedih jugalah.. Banyak sangat perkara yang saya fikirkan, hinggakan takda mood nak bercakap pun. Kesempatan meluangkan masa bersama Rachel sedikit sebanyak dapat melegakan hati yang sedang 'huru-hara' ni. Balik semula ke bilik, muram lagi. Alangkah boringnya!!! Ketika sedang menyiapkan amali PJM 3106, Kak Esah pula datang bertandang ke bilik. Bosan katanya. Banyak perkara yang kami bualkan, termasuk hal kucing. Hoho.. Lepas tu dia pinjam drama Korea saya, maklumlah saya ni tak kurang hebatnya dalam mengumpul drama Korea pemberian orang tu. Orang lain ada juga la.. Tapi dia penyumbang terbanyak..

Hmmm, hari ini hari Jumaat. Saya dengar, esok macam ada kuliah ganti je, tapi macam belum pasti juga lerr.. Saya harap mood saya hari ni ok, sebab kalau mood tak ok ni, apa-apa pun saya tak mahu buat. Tapi selera makan tetap sama, tak berubah. Kalau tak silap, sekali je mood saya mengganggu selera makan, tak lama dulu. Apapun, saya harus ceriakan diri! Fighting!!!^_^

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^