Followers

Tuesday, May 4, 2010

Anak-anak Lulu yang ComeL ... ^_^

Saya suka belek gambar lama, lagipun dapat juga mengembalikan pahit manis memori yang lalu dan dijadikan sebagai panduan serta teladan pada masa hadapan. Kali ini, saya tampilkan lagi gambar kucing kerana saya sememangnya suka sangat dengan kucing ni. Hehe.. Mungkin selepas cuti saya akan masukkan gambar anak buah saya (minggu lepas, kazen saya telah melahirkan anak lelaki dan mak saya kata, bayi tu putih macam kazen saya,tetapi hidungnya mancung dan ada lesung pipit macam ayahnya)

Gambar yng ingin saya upload ni gambar yang tahun lepas, Mac 2009. Saya ambil gambar tu guna kamera digital yang taklah mahal sangat, RM600 lebih je harganya tetapi gambar yang diambil memang cantik sekali! ;)







._.

2 comments:

  1. mesti anak-anak si Lulu dah besar2 masa ni kan?? hehe
    memang cute lah! tak macam anak maman =P
    yang peliknya... kenapa anak dia semua kaler putih? jauh sungguh dari ibunya. huhu

    ReplyDelete
  2. Hehe..memang agak pelik. Lulu is Maman's mother. Anak2 kucing kat atas ni ialah kelahiran pertama lulu. Maman pula anak kelahiran keduanya.. Semua anak2 lulu tu dah mati, seekor je yang survive. Tapi sayang, anak kucing tu hilang..=(

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^