Followers

Wednesday, November 10, 2010

Sekadar Untuk Diketawakan...

Bosan dan letih serta agak mengantuk semasa ulangkaji, saya mula buka laptop dan online.. Buka Berita Harian Online dan Harian Metro. Dalam Harian Metro, ada berita tentang seorang anak membunuh ibu dengan kapak. Begitu kejam sekali! Begitulah yang terjadi apabila jiwa dah dipenuhi dengan nafsu syaitan, dah terpesong daripada ajaran Tuhan..


Balik semula ke tajuk yang ingin saya ketengahkan, saya ingin upload gambar yang saya pernah edit guna Adobe Photoshop tak lama dulu, semasa sesi pengajaran menggunakan Adobe bersama Tuan Haji Khambali (Terima kasih kepada beliau, kerana banyak perkara yang saya pelajari daripada beliau). Gambar ni saya edit untuk tujuan hiburan semata-mata. Tak kering gusi bagi sesiapa yang mengenali insan dalam gambar ini. Hehe.. Jom terjah!






._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^