Followers

Monday, November 8, 2010

Spring!!!

23 Oktober 2010, saya membawa keluarga saya (tanpa ayah dan abang) pergi ke Spring, Kuching. Kali pertama bawa mereka ke sana, lebih-lebih lagi saya sendiri kurang expert dengan tempat tu. Tapi disebabkan rasa nak jalan-jalan bersama keluarga ke sana, saya beranikan diri memandu mencari jalan (walaupun saya tak seberapa tau jalan dari kampung pergi ke Spring). Sebelum ke sana, beberapa hari sebelumnya, saya sempat check jalannya kat 'Google Earth'. Nampaknya berguna juga Google Earth tu.. Hehe.. Dan kami berjaya sampai Spring dan balik semula ke rumah dengan selamatnya.. Yang menariknya, kami memang ada tersesat! Bukan tersesat jalan (on the road), tapi sesat dalam Spring tu. Besar sangat.. Kami seperti 'Nixao' (pelakon dalam cerita God Must Be Crazy), terpinga-pinga mencari jalan keluar.... Hehehehe...


Aku.. Peace.. ^^


Mummy aku..


Lil Sis aku...


Lil Bro aku...
Santapan aku - Chicken Teriyaki Set


Santapan Mummy aku - Beef Set


Santapan Lil Sis aku - Ebi Fried Set


Santapan Lil Bro aku - Salmon Teriyaki Set


Aku & My Lil Sis


My Mummy & My Lil Bro


Lil Sis Minat Pink (pernah terjadi, dia minta my mom ambilkan beg dia dalam bilik, mom saya kata, 'beg yang mana satu?' Sis saya kata 'Yang warna pink tu..' Tapi mom saya kata lagi, 'Semua beg dalam bilik ni pink...' Betapa 'pink'nya adik saya tu.. Saya yang minat purple pun kalah dengan ke'pink'an nya... Huahaha...)


Petang tu, balik saja dari Spring, saya terus menyembah tilam. Letih driving dan letih mencari jalan keluar dari Spring tu. Nasib baik la tak pakai high-heel! Walaupun saya pendek, saya bangga dilahirkan begini, kerana pendek itu comel.. ;p

._.


No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^