Followers

Tuesday, November 16, 2010

Yay!!!


Peperiksaan dah habis!!
Saya dah tak perlu risau-risau lagi :
"Belum habis ulangkaji lagi ni.."
"Apa yang nak dibaca..??"
"Takutnya...."
"Bilalah nak habis peperiksaan..."


Pssst...Rasa macam saya ni belajar semata-mata untuk peperiksaan saja kan? Mungkin 40 peratus betul, tapi saya jamin, banyak perkara yang saya dah pelajari sepanjang tahun ni, terutamanya dari segi pengajaran mikro dan makro. Saya seronok mengajar. Tetapi saya agak gementar juga, kerana tahun hadapan kami PISMP Sem 5 bakal menghadapi budak sekolah yang sebenar (kerana mikro & makro hanyalah simulasi - main peranan oleh rakan sendiri).

Semoga kita semua berjaya menempuh alam persekolahan (ke, alam pekerjaan? Atau alam 'perpraktikuman'??) ^_^

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^