Followers

Thursday, May 5, 2011

Blog Yang Berguna..=)

Walaupun sibuk dengan minggu Kajian Sosial, tetap meluangkan masa membaca blog. Lebih-lebih lagi blog yang melibatkan dunia masa kini. Semakin banyak blog yang saya buka, semakin banyak pengetahuan baru yang saya dapat. Semakin banyak pengetahuan baru, semakin insaf dan rasa takut menyelubungi diri.

Kebelakangan ini, saya berminat untuk membaca blog dan berita yang memaparkan kisah Osama bin Laden dan Muammar al-Gaddafi. Kisah 'The Arrival' yang kawan sumbangkan kepada saya, banyak membuka minda dan fikiran yang selama ini jauh terpesong.

Balik semula kepada kisah Osama bin Laden dan Muammar al-Gaddafi, banyak blog yang berguna dan menarik untuk dilawati. Di bawah ini saya sertakan link kepada pembaca sekalian. Semoga terbuka hati untuk mengetahui lebih lanjut mengenai dunia masa kini. Peace!

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^