Followers

Thursday, April 28, 2011

Si Princess

Awal-awal pagi, timbul rasa rajin untuk menyusun data-data dalam pendrive.
Terjumpa satu folder bertajuk 'KOT' jadi saya buka tengok
Dan rupa-rupanya gambar semasa festival sukan tradisional yang pernah kami anjurkan.
Dan saya lebih tertarik tengok gambar kucing!
Untukpengetahuan semua, ada seorang akak (pensyarah jemput dia sebagai pengadil)
dia bawa kucing ke festival tersebut, dan menjadikan saya sangat teruja!
Princess namanya, secantik orangnya. (Orangnya???)
Ke mana kucing tu pergi, ke situ saya berada.
Ibarat gula dengan semut.
Terfikir pula, kalau boleh kan, saya harap suami saya kelak juga suka kucing.
Tapi saya mesti yang utama di hatinya, bukan kucing! Hihi..






._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^