Followers

Tuesday, October 18, 2011

Ketawa Sikit..

Bosan, saya melayari internet membaca blog orang. Apa yang dirasakan saya perlu komen, saya akan menaip komen. Buka punya buka link yang dipromosikan, saya terjumpa satu tajuk yang menarik. Tajuknya ialah,

Kenapa Kita Perlukan Model Wanita?

Tajuk sebegini menarik rasa ingin tahu saya. Kenapa ya? Contohnya, sebuah syarikat nak memperkenalkan kereta baru mereka. Mengapa mesti modelnya ialah wanita? Kenapa bukan lelaki? Dan perempuan itu akan bergaya di sisi kereta. Mungkin untuk menarik lebih ramai pengunjung?

Cuba lihat gambar-gambar di bawah ini. Saya melihatnya tadi, terus ketawa. Dah la berseorangan.Nasib baik tiada benda lain tiba-tiba ketawa bersama saya. Si Cantik ke, Puma ke, Timing ke.. Hehe..



 Kalau gambar perempuan, "Wow..."

 Kalau lelaki jadi model, "(Speechless)"

 Best juga kalau kita bergambar macam ni.^_~

Tiada komen. -.-


Saya cedok sedikit gambar dari blog tersebut. Nak lebih lanjut, sila buka di SINI.=) 

._.




No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^