Followers

Tuesday, April 10, 2012

Debaran Pertama Sudah Berlalu!

Hari ini sememangnya hari yang mencabar bagi saya. Hari ini merupakan penyeliaan bersama bagi subjek major, iaitu Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan. Walaupun dipandang rendah, tetapi saya dapat melakukan yang terbaik. Saya bersyukur kerana tidak mengalami sebarang masalah semasa penyeliaan tersebut. 

Apa-apapun, saya begitu berterima kasih kepada mereka yang membantu serta memberi sokongan moral kepada saya. Kepada mereka yang memandang rendah terhadap saya, saya doakan semoga mereka insaf dengan perbuatan mereka itu. Mereka sepatutnya memberi sokongan moral, bukannya mengungkit semula kesilapan lepas yang tak seberapa. Sedihnya hati saya, hanya Tuhan yang tahu.

Hari Khamis akan datang ni, penyeliaan bersama bagi subjek minor pula iaitu Bahasa Melayu. Walaupun bunyinya mudah, tapi penulisan Rancangan Pengajaran Harian (RPH) bagi subjek ini bukanlah semudah yang disangka. Bagi saya, lebih mudah untuk merancang aktiviti P&P bagi subjek major. 

Selepas penyeliaan subjek minor, barulah saya akan berasa lega dan mengajar seperti biasa. Apapun, saya tak hanya mengajar dengan 'gempak' semasa diselia sahaja, saya sentiasa memikirkan aktiviti yang menarik untuk murid-murid kesayangan saya. 

Doakan kejayaan saya. =)

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^