Followers

Thursday, June 14, 2012

4 Tanda Hidup Tak Berkat

Sambil melayan keboringan, saya membuka email yang sudah lama tak dibuka. Terjumpa info yang menarik untuk dikongsi bersama! 

Saya ringkaskan sahaja ya.. 4 tanda hidup tak berkat :

1. Duit banyak tetapi cepat habis
2. Buat kerja tapi tak siap-siap
3. Buat sesuatu tapi tiada manfaat
4. Masa habis dengan sia-sia


Ada yang berkaitan tak? Entah kenapa, saya rasa yang no.4 tu tepat kena diri saya buat masa sekarang. Masa untuk tidur sekarang, tetapi saya dengan selambanya berjaya memecahkan rekod untuk bertahan sampai jam 12 lebih sekarang. 


Selalunya pukul 11 saya dah tidur. Kalau di kampung, lagilah pukul 10 dah masuk ke alam mimpi! Sekarang ni saya di asrama, seorang diri dalam bilik. Roommate tercinta, hari Sabtu ini dia balik dari Sibu. Aiyoyo... Boringnya.. Esok nak balik kampung.=)


._.

2 comments:

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^