Followers

Friday, July 20, 2012

Pinggang Semut Patah...=(

Salam sejahtera ~ ~

Selepas makan tadi, saya ke sinki untuk membasuh mulut dan sudu. Semasa sedang basuh-membasuh tu, jatuhlah seekor serangga (semut yang bersayap tu..) ke dalam sinki. 

Kesian pula saya tengok semut ni, jadi saya pun ambil dia guna jari saya. Tapi dia melekatlah pula pada lubang sinki tu. Saya tarik dia kuat-kuat, saya tak nak dia mati kelemasan ketika saya membasuh.. 

Malangnya, pinggangnya patah pula! Bercerai kepala dan pinggangnya... Adui... Kesiannya... Minta maaf ya semut.... 

Akhirnya, saya tak sanggup tengok mati dia menderita, saya buka paip besar-besar, biar semut tu hanyut ke dalam lubang sinki tu.. Kesian kan... Huhu... Akhirnya, tamatlah riwayat Sang Semut....

._.

1 comment:

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^