Followers

Wednesday, July 25, 2012

Sama Tapi Tak Serupa

Saya terserempak dengan dia ni tadi!

Kakinya cantik dan tinggi, stoking berbelang-belang..

Tapi dia tak mempedulikan saya! Teguran saya, tak dipedulikan..T_T

Apabila saya mendekati dia, dia tak pandang saya langsung. Mentang-mentang punya badan yang tegap.

Dia seperti mencari-cari sesuatu. Apabila saya tanya apa yang dia cari, dia jawab, "Meow, meow" je. Mungkin dia tak ingin diganggu.=p

Disebabkan rasa geram yang teramat sangat, saya dukung dia! Tak kisah la kucing jalanan ke, yang penting dia tu kucing! Tapi dia ni tak pandai bergambar. Bergerak-gerak je kerja dia. Nak melepaskan dirilah tu. Macamlah dia ni comel sangat.

Si Topo saya di rumah lagi comel dan manja.. Hihi...
._.

2 comments:

  1. ma...rumah kmk pn dah ada kucing...hehe...kucing siam..2 ekor....manjak da jak..tp kmk x suka..hahahahah

    ReplyDelete
  2. eee...
    comel...>_<
    ambil la gmbr bnyk2..
    pas ya ngkah d blog ktk..
    hihihi...

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^