Followers

Friday, August 17, 2012

HaZeL for YuNNa

Tiba-tiba saya teringat, esok adik perempuan saya yang dah berisi tu akan berangkat ke Miri untuk melancong. Chewah!!! Dia pergi ke sana, tinggal dengan kakak saya yang comel tu - Hazel For Yunna

Patutlah mak suruh saya balik sebelum tengah hari esok, rupa-rupanya waktu penerbangan adik saya tu pada waktu petang. Kalau tak silap la.. Malam ni saya telefon lagi, tanya. Bagusnya orang belanja tiket kapal terbang. Hihihi.. Jangan lupa bawa balik buah tangan untuk saya yea...=p

Saya nak cedok sikit gambar dari blog kakak saya tu. Harap dia tak marah laa... Hahaha... 

Ini ialah gambar anak buah saya - Cathaneylea aka Google namanya. Kalau tak silap ejaan la.. Sekarang ni dah berumur 6 tahun. Kalau nak tau, dia ni sangat petah berkata-kata! Bahasa Inggeris pula tu! Saya pun kalah dengan dia, okey! Teringat lagi perbualan saya dengan dia :

Saya : Look at that thing! What is that thing's name? Aunty forgot already. (Tanpa segan-silu)
Google : Lizard?
Saya : Yaaa.... Good girl!

Kadang-kadang pula, dia yang perbetulkan grammar saya okey. "Not like that la...." Saya memang kagum dengan kehebatan dia tu. Nak tahu kenapa dia boleh hebat dalan BI? Tengok kartun Disney dalam rancangan Astro. Hehehehe... Oh my English!=p

Kakak dengan Kakuong (adik saya)

Kakak dengan saya pula. Errrr....

Okey! Saya nak sambung buat kerja pula. Cuma nak sampaikan kerinduan di sini. Maklumlah keseorangan ni. Nak balik kampung, kena tahan dulu. Kerja banyak okey.. Kerja apa? Kerja kursuslah... 

EDU3108 - Asas Kepimpinan dan Perkembangan Profesional Guru dan PSS 3114 - Wacana dan Masyarakat dalam Pengajian Sosial. Tak lupa juga, Kajian Tindakan! Waaa....T__T

Doakan semoga saya berjaya..=) 

._.

2 comments:

  1. diat cita katon alu pande speaking english?

    dengar lagu omputeh ya bagus, cepat pande kaka enggeris

    ReplyDelete
  2. benarnya...nya klakar bi kedak katun disney juak. cthnya katun mickey, dora the explorer dll.. lagu pun pandey juak, nya belagu lagu akon.. kmk xtauk..=p
    len kali mun nya blit kpg kmk ambik videonya klakar bi..nang kedak katun juak..>_<

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^