Followers

Sunday, August 12, 2012

Pernah Sentuh Budak Seperti Dia?

Selamat petang dan selamat berbuka puasa kepada rakan-rakan yang beragama Islam~

Saya bukanlah nak racist ataupun nak perkaum-kauman (perkataan ini tiada dalam kamus okey!), tapi saya nak tanya soalan : Pernah tak anda sentuh budak seperti dia ni??




 Saya jumpa dia di gereja kampung tadi. Mak dia orang Bidayuh, bapa dia yang berkulit hitam. Dia ada adik perempuan, memang macam orang berkulit hitam!=)

Saya teruja juga sebenarnya, maklumlah hanya tengok dari jauh ataupun di internet je. Tapi yang ini, saya dapat sentuh, peluk dan sayangi dia. Comel kan?

Apabila memandang ke arah dia, saya mula teringatkan lagu-lagu nama-nama artis berkulit hitam seperti dia :

You're way too beautiful girl ~
Apapun, saya tengok dia tu comel je. Tapi, saya tak tahu namanya. Lupa nak tanya mak dia tadi. Hehehehe....

~ Belilah barangan buatan Malaysia ~ 

._.

8 comments:

  1. sean kingston versi kecik tu ;)

    ReplyDelete
  2. hehe...eh, bapak nya org negro ka?

    ReplyDelete
  3. wwoww.. mesti nama nya ala2 Mbosi Gwame kedak ya hahahaa..

    ReplyDelete
  4. babycomel,
    dia comel lg dr sean kingston..=p

    mad,
    err, bapaknya bukan org malaysia ok..
    hahaha!=p

    ReplyDelete
  5. Found many like that during my varsity days.

    ~Memories~

    ReplyDelete
  6. Mizz Coki,
    x tauk la sapa namanya..=D

    Azlan Ahmad,
    I think you're senior already..=)

    ReplyDelete
  7. Zie Madini,
    aok la kak... celum...=p

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^