Followers

Wednesday, September 5, 2012

Hujan Rahmat ^_^

Salam sejahtera~

Baru lepas hujan ni. Saya tidur petang tadi, memang panas sangat. Tapi taklah sepanas api neraka kan.. Huhu.. Jom lihat bumi IPG Kampus Tun Abdul Razak yang dibasahi hujan ni! Tahun hadapan saya dah tiada lagi di sini...T__T

Masa mula-mula ni, hujan baru nak turun..


Semakin lebat.. dan..
Lebat!

Tapi tak lama... Sekadar membasahi bumi, selepas itu berhenti..=)

Teringat bait lagu Sudirman : "Hujan yang turun, bagaikan mutiara..."


._.

10 comments:

  1. Hujan tu turun bawa rahmat kan? mcm tau2 sahaja org tgh panas xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya..
      memang rahmat...
      memberi keselesaan..=)

      Delete
  2. kalau kat kampung mesti rumah sy dah bocor kena tah baldi... tapi sekarang semua tu dah tak ada.. rindu umah bocor time ujan lebat.. byk memberi pengajaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau hari hujan ni, memang akan mengingatkan kita kepada perkara lama kan..
      lebih-lebih lagi kalau pengalaman itu amat berharga..
      rumah bocor, kita menjadi lebih bersemangat untuk berusaha memperbaiki diri kita..=)

      Delete
  3. SINI PAGI PANAS JEWP .. MALAM START UJAN .. ALHAMDULILLAH ..
    HERMA .. JGN MANDI UJAN TAW .. T DEMAM .. N SELSEME LAK ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. teringat masa kecil-kecil dulu kan, selalu je bermain air hujan tau.. Tapi tak pula demam. Sekarang ni, kena setitik je hujan dah sakit kepala..haha..!=p

      Delete
  4. lelah lelah cuci moto , hujaan , kotor baru moto XD

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^