Followers

Saturday, September 1, 2012

Saya Dah Macam Qhaliff!

#Inginkan pendapatan sampingan? Jom sertai Churp Churp!=)

Bukanlah saya ni comel dan popular macam Qhaliff Iman, tapi ada la sikap saya 1% macam dia. Nak tahu apa dia??

Saya dah tercakar muka saya sendiri! Waaaa!!!!! Bahagian hidung ni.. Entah macam mana la boleh terkena kuku. Waktu tu saya nak korek tahi hidung, eh, bukan. Nak sisir rambutlah... Tapi tercakar pula hidung ni. Berdarah... Takut pula tengok...T__T

Kalau masih baby comel-comel macam Qhaliff takpalah juga. Ni tak, dah tua dah, dah jadi mak cik pun masih boleh cakar muka sendiri. Huhu.. Kuku masih pendek, tapi cedera juga. Nampaknya saya kena tumpulkan kuku ni kalau sampai masa potong kuku nanti. Huhu..

Buat masa ini hidung saya nampak buruk sikit. Nasib baiklah dah habis praktikum. Kalau tak, saya yakin murid-murid akan ketawakan saya. Grrrr....

Jom makan!=)

._.

10 comments:

  1. alahai, makcik Qhaliff ni tercakap muka sendiri.. ni mesti marah kat sape2 ni kan =) hehe, semoga luka cepat baik ye

    ReplyDelete
  2. bukan meow ka cakar hidung ktk :P hehehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. moew d asrama tok liar, xdpt mok sentuh..
      jd, mustahil la idung mek cedra sb meow..=p

      Delete
  3. hehehe... sisir ya tersasar ya kenak idong... jgn sampay tinggal parut... x kacak kelak.... ;p

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. lain kali kena potong kuku elok-elok..=p

      Delete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^