Followers

Sunday, May 12, 2013

Selamat Hari Ibu 2013

Hari ini Hari Ibu. 
Tapi Hari Ibu kali ini, saya berjauhan dari ibu saya..
Walaupun berjauhan, namun ibu sentiasa dekat di hati saya..

Saya sayang ibu..
Saya akan membalas jasa ibu..
Menjaga ibu..
Menyayangi ibu sepenuh hati saya..
Terima kasih ibu..
Begitu besarnya pengorbanan ibu..
Dari wujudnya saya..
Hinggalah berdirinya saya pada hari ini..
Semuanya kerana ibu yang saya sayang..
Saya minta maaf andai saya pernah menyakiti hati ibu..=(

Rasa rindulah pula pada ibu..
Huhu..
Ibu, Selamat Hari Ibu..
Gambar saya dengan ibu dalam express semasa ibu dan ayah menghantar saya ke Belaga..
._.

4 comments:

  1. selamat hari ibu juga buat ibu adik
    hargai ibu selama dia masih ada ..
    kita beruntung kerana masih ada ibu ;)

    ReplyDelete
  2. baru update blog ka? hehe.. selamat hari ibu , xlamak kitak gik jadi ibu kelak.. hehe

    ReplyDelete
  3. jauh dekat yng penting doakan ibubapa kita sentiasa yer

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^