Followers

Thursday, October 20, 2011

Lewat Bangun

Selamat pagi dan salam sejahtera.

Kebelakangan ini, saya sering lewat bangun. Telefon bimbit berdering pada pukul 5.50 pagi, tapi saya sukar untuk terus bangun. Kadang-kadang saya akan bangun 10 minit selepas itu, kadang-kadang pula saya terlajak tidur sampai pukul 6 suku, dan pagi ini semakin lewat iaitu 6.30 pagi!

Saya agak kecewa. Saya ingin bangun awal supaya dapat mandi awal dan menyiapkan tugasan kerja sampingan saya. Saya mula memikirkan faktor-faktor kelewatan saya untuk bangun pagi-pagi.

  • Semenjak kebelakangan ini, saya sering tidur pukul12 malam. Saya suka blogwalking. Kalau tak blogwalking, saya menonton drama Korea.
  • Semalam saya tak blogwalking dengan kerap. Saya lebih sibuk dengan menaip tugasan. Kenapa? Kerja saat-saat akhir. T_T
  • Sepatutnya saya terus bangun selepas mendengar deringan telefon (alarm clock)
  • Orang tu tak misscall saya!

Saya tak sepatutnya menyalahkan orang. Hehe.. Esok, saya akan berusaha bangun awal. Walaupun tiada kelas pagi-pagi, tapi banyak kebaikannya bangun awal. Berusaha Skyliya!!!^__^

._.

No comments:

Post a Comment

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^