Followers

Monday, June 18, 2012

Rasanya Dia Tu Gagal Ujian!

Jalan-jalan sekitar Kuching Sentral cari kasut. Bukan saya yang nak beli kasut, tapi seorang sahabat yang saya sayang. Elaun belum keluar, tapi... Terpaksa! Hehe..

 Di sekitar tempat parkir kereta, pemandu di sini bersopan-santun la, parkir elok-elok.. Senang rasa hati. Lepas tu, kami ke Stutong pula, sebab kasut yang diingini tiada saiznya di Kuching Sentral.

Dapat saja saiz yang diingini di kedai DL Concept, saya ke tempat saya parkir kereta dengan rasa senang hati. Tapi?? Terus kembang rasa hati ni. Cis!!


Entah siapalah yang parkir senget macam tu.. Kancil saya elok-elok dah parkir dalam kotak parkir, tiba-tiba kereta mewah ni parkir senget pula. Bencinya... Lalu, saya ambil gambar. Ingat nak ambil dengan nombornya sekali, tapi tak boleh diikutkan sangat rasa marah tu.. Hehe..

Setelah keluar dengan berhati-hatinya (maklumlah kereta mewah, elaun pula belum keluar), berjaya juga! Bukannya susah sangat pun sebenarnya, tapi tak nak juga cari pasal.. 

Apabila dah berjaya, keluarlah tuan punya kereta mewah tersebut. Mak cik rupanya! Bukan la mak cik saya, tapi jika dipandang dari gaya dan penampilannya, nampak seperti seorang mak cik.

Ahjumma (mak cik dalam bahasa Korea), tolong la parkir baik-baik.. Agaknya dulu mak cik gagal dalam ujian memandu tak? Aduhai...=/

 ._.

2 comments:

  1. mata m.cik tu dah x brapa nmpk kot..hehe
    org tua kt bg r peluang kn..

    ReplyDelete
  2. sepatutnya dia bersara je untuk mengelakkan perkara yang tak diingini..
    Huhu..

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^