Followers

Friday, May 17, 2013

16 Mei Ini..

Selamat pagi dan Selamat Hari Guru buat warga pendidik di seluruh Malaysia.. Liya hadiahkan lagu untuk para pendidik ye.. Hihi..

Tajuk Lagu : 16 Mei Ini

Selamat Hari Guru 
Kuucapkan kepadamu
Guru yang kukasihi 
(Bahagian ini Liya lupa)
Pembentuk motivasi
Oh guruku

16 Mei ini 
Kami menadah tangan
Doa yang kupanjatkan
Limpahkan kemuliaan
Buat guru yang tersayang
Oh guruku

Maafkan kami
Andai kata kau terluka
Kami insan biasa
Yang mahu belajar

Pimpinlah kami
Mencaki mercu jaya
Mencapai satu wawasan 
Menjadi insan berguna

Untuk pengetahuan semua, Liya belajar lagu ini semasa di IPG.. Diajar oleh pensyarah kesayangan kami semua, Encik Muhaimi bin Suhaili. Beliau sememangnya pensyarah yang hebat kerana pelbagai ilmu dan motivasi yang beliau berikan kepada kami semua. Terima kasih Encik Muhaimi.. :)

Terima kasih kepada ibu Liya. Beliaulah guru pertama Liya. Beliau juga pernah mengajar Liya semasa Liya Tahun 6. Hehe.. Garang, terutamanya terhadap Liya.. Haha.. :p

Terima kasih juga kepada semua bekas guru Liya, dari Liya Tahun Satu sehinggalah Liya tamat pengajian di IPG. Liya sayang guru-guru Liya. Tanpa guru, Liya takkan dapat berdiri seperti sekarang ni..

Selamat Hari Guru buat rakan-rakan blogger juga di seluruh Malaysia. Liya doakan semoga hidup anda sentiasa bahagia, gembira dan sihat selalu di samping keluarga. 

Dan akhir sekali, Selamat Hari Guru buat diri Liya. Liya ingin bekerja keras untuk memajukan anak-anak murid Liya. Doakan yang terbaik buat Liya ok! :)

# Liya rasa Liya dah post dah entri ni, tapi entah kenapa boleh dalam draft pula. Penangan line lambat.. :(

._.

2 comments:

  1. selamat hari guru yer !

    ReplyDelete
  2. SELAMAT HARI GURU. JOM JOIN SEGMEN PERTAMA KAMEK : http://angellovesoldier.blogspot.com/2013/05/segmen-blogger-pilihan-saya-by-als.html

    ReplyDelete

Jemput datang lagi yaa...^__^

Blog Terbaik!!!^__^